fbpx

Aconsegueix més visibilitat per arribar als teus objectius

Vols aconseguir més visibilitat amb la teva comunicació? I quan començar, al setembre o al gener?

El setembre, junt amb el gener, són els mesos dels bons propòsits per a molta gent. Jo sóc més de gener. Comences l’any i sembla més natural començar objectius.

En canvi al setembre venim de les vacances, venim renovades d’una desconnexió, amb energies noves. I hi ha qui té més força per planificar any o temporada.

El setembre és mes de veure com ha anat l’any i pensar en què pots millorar. A fer els canvis d’última hora per acabar bé un any que esperàvem gran, molt gran. Els plans s’han trastocat però la idea d’intentar acabar l’any bé encara existeix. O preparar-lo per començar el 2021 amb més força.

Foto de ehsan ahmadnejad a Pexels

Tu decideixes, setembre o gener?

Quins són els propòsits que tenies per aquest 2020? Tens quatre mesos per davant. Sí, les coses poden canviar d’un dia per l’altre, vivim en la incertesa constant. Tot i això els objectius els hem de mantenir, els hem de preparar i actuar per aconseguir-los.

I el meu objectiu és ajudar-te a aconseguir els teus propòsits amb més visibilitat.

Com aconseguir més visibilitat?

Revisa el teu mes anterior

Revisa el que has publicat, durant l’últim mes (si has fer una desconnexió per vacances, revisa el que has publicat sobre feina durant els 30 dies abans de desconnectar)

  • Què t’han preguntat?
  • Què no ha funcionat?
  • Quins continguts es poden ampliar?

Busca un objectiu per mes

Cada mes, durant els propers quatre mesos, marca’l amb un objectiu. Aquest objectiu pot ser una acció de venda directa o aconseguir més subscriptors. Serà gratuït o de pagament?

Com afecta aquest objectiu al mes en que l’has marcat?

Quines són les dates clau del mes que impacten en el teu objectiu? Poden ser dates internacionals, com els dies mundials, o dates d’aniversari de negoci, dates especials per a tu, dates de llançaments…

Busca temes alineats amb el teu objectiu

Un mapa mental et pot ajudar a classificar idees. Necessites tenir clar quines publicacions faràs a les xarxes socials, al teu blog, si hi haurà newsletters especials, llançaments…

Imatge de Escuela emprender con éxito

Planifica

Planifica en el teu calendari editorial totes les promocions, els posts, les newsletters… així podràs veure si les programacions segueixen un fil conductor, una lògica. I a més, amb una bona planificació no hauràs de córrer per publicar qualsevol cosa.

Escriu cada dia una estona

Aquesta recomanació és per ara i per sempre. Escriu. Crea’t l’hàbit d’escriure una mica cada dia. Sigui un diari, sigui unes respostes a hipotètiques preguntes de seguidors, o potser diferents visions d’un mateix post. Si et crees l’hàbit d’escriure una mica cada dia quan et bloquegis un matí o una tarda per escriure el contingut pel blog o les xarxes socials et serà molt més fàcil.

I ara només et queda programar-ho tot. Tens una bona part de la feina feta per aconseguir els teus objectius. Ets a un pas més, un pas de gegant, per aconseguir visibilitat.

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.