fbpx

Escriure un bon correu de benvinguda

Són importants els correus de benvinguda?

Sí.

Serveixen al subscriptor saber que ha fet la inscripció a la nostra newsletter correctament i també, si obre aquest correu, evitar que els nostres propers correus vagin a parar a SPAM.

També serveixen per a oferir-li, al subscriptor, un contingut especial. Quan ens ha volgut conèixer és el moment que està més receptiu i ho podem aprofitar per guanyar-nos la seva confiança o vendre’li alguna cosa.

Anem a mirar què podem posar als nostres correus de benvinguda per generar aquesta confiança

Com escriure un correu de benvinguda

Molts correus de benvinguda intenten vendre alguna cosa des d’un principi. En el primer correu. Una oferta irresistible.

Si la teva idea és generar confiança, diga-ho clarament en el primer correu: En la teva seqüència d’emails no els hi vendràs res.

Si no es llegeixen el teu correu, és possible que no rebin els següents correus de benvinguda. Sigui perquè has automatitzat el proper correu a tres dies després de la obertura del primer correu, sigui perquè han de fer una acció.

Hi ha qui posar un link, que serveix per segmentar.

Si el lector, el nou subscriptor, no clica a cap link, la resta de correus no arriben. I de rebot, jo no puc segmentar.

Una manera d’assegurar que els correus no paren a SPAM no només és assegurar-se que obren aquest primer email, sinó demanar que el contestin.

Fes una pregunta, demana que et retornin la salutació… Començaràs a crear connexions entre els lectors i la marca.

I ara et toca a tu escriure els correus de benvinguda

Planteja’t què és el que vols oferir als teus nous subscriptors. Vols agraïr que formin part de la teva llista? Els hi vols oferir una oferta especial?

Sigui el que sigui, el correu de benvinguda ha de servir per crear una relació amb el nou subscriptor.

Perquè vulgui continuar rebent els teus correus.

Perquè sàpiga qui hi ha darrera la marca.

Comencem a escriure el teu correu de benvinguda?

Related Posts

Leave a reply

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.